G´Charlie z Korycanských skal

Klánovický les

12.07.2009 00:00

Neděle jako stvořená k procházce a tak mě panička naložila do auta a jely jsme na výlet. Cestou jsme vyzvedly ještě kamarádku s německým ovčákem Ronym a vyrazili do lesa. Rony se do mě na první pohled zamiloval, srdíčka mu skákala v očích. Pánové a dámy, to byl povznášející pocit. Protože nemám zatím s mužskýma žádnou zkušenost, myslela jsem, že mu náklonost oplatím skákáním po hlavě. K mému velkému překvapení nebyl rád a podklesly mu nohy. Pak už s ním nebyla žádná sranda, tak jsem ho šli vrátit domů a vyměnit za dvě rotvajlerky. Holkám jsem se ale nezalíbila, asi žárlily na Ronyho a tak po mě vyjely. To tedy také neprošlo a tak vzali vyvenčit nakonec jen mě. Vyblbla jsem se ale i s těmi lidskými tvory do sytosti. Teta usoudila, že mě tak zvaně rozblbne a začala se se mnou honit. Mezi stromy jsem nabrala rychlost, tetu povalila a skočila jí za krk. Ještě, že má smysl pro humor :o). Pak jsme potkali 7týdenní psí mimi a páníčkové nám udělali pár společných fotek. Bylo to jako vždycky moc prima!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode